Saturday, October 22, 2011

Kerana Cinta, Kakak diKhianati.Buta Mata, Buta Hati

Kamariah telah berkahwin dengan Azman hampir 15 tahun dan dikurniakan 3 orang anak.Kebahagiaan yang dikecapi selama ini semuanya berakhir dengan kehadiran Yati, adiknya satu emak lain bapa.Walaupun berlainan bapa, namun beliau amat sayang akan Yati. Yati yang selama ini amat disayangi oleh kakaknya, sanggup mengkhianati kakaknya sendiri dengan menjalinkan hubungan sulit bersama suami kakaknya.Semuanya terbongkar apabila Yati dengan berani dan tanpa segan silu memberitahu dan menunjukkan foto asmaranya bersama Azman kepada Kamariah.Beliau juga menyatakan bahawa beliau dan Azman telah melakukan hubungan terlarang hampir 2 tahun.Alangkah luruh hati Kamariah.Apabila ditanya kepada azman, dia mengakuinya dan menyatakan hasrat mahu berkahwin dengan adiknya, Yati.Dan dalam waktu yang sama tidak mahu menceraikannya.Gila!Kamariah berusaha memujuknya, namun herdik dan makian yang diterimanya.

Beliau kemudiannya berusaha menyelamatkan rumahtangganya dengan berjumpa bomoh dan ustaz namun tidak berhasil.Seorang kawannya telah memperkenalkan beliau dengan saya.Dengan deraian air mata beliau telah menceritakan segalanya dan menunjukkan gambar Yati sedang berpelukan dengan suaminya, Azman.Saya terkedu dan tanpa disedari air mata saya meleleh sayu dan simpati padanya.Ya Allah.....sanggup seorang adik mengkhianati kakaknya sendiri dan berhati binatang..bisik saya dalam hati.

Saya kemudiannya memulakan rawatan dengan memuji-Nya dan berselawat kepada Nabi SAW.Dengan izin Allah SWT, saya diberi petunjuk bahawa Yati telah lama menyimpan perasaan terhadap Azman, namun Azman telahpun memilih kakaknya.Kerana dendam dan amat mencintai Azman, Yati telah bertemu dengan bomoh siam denagn menyihirnya dengan sapuan minyak dagu.Kini Azman benar-benar telah jatuh hati padanya dan sanggup melakukan segala telunjuknya. Apa yang dilakukannya adalah semata-mata kerana dendam yang membara.

Saya rawat beliau denagn memandikannya dengan air bunga dan membuatkan air Mutiara Kasih Balqis untuk dicampurkan ke dalam minuman dan mandian suaminya. Saya juga memberikannya wafak doa HAikal yang dijanjikan keberkesanannya oleh Nabi Muhammad SAW dalam melawan ilmu hitam dan menjauhi dari gangguan jin serta syaitan dan mengajarnya Solat Hajat 4 rakaat Imam Al-Ghazali agar dilakukan 3 malam berturut-turut bagi membantu solat hajat yang akan saya lakukan khas untuknya. Dengan izinNya suaminya kini telah pulih seperti sedia kala dan meninggalkan adiknya.Beliau telah membawa suaminya berjumpa dengan saya baru-baru ini.Suaminya juga meminta agar saya buatkan beliau wafak doa Haikal bagi tujuan pendinding dan pelaris perniagaan...

No comments:

Post a Comment