Friday, April 1, 2011

Ketagih melakukan sex sendiri dikatakan buatan orang...

Keliru...semakin keliru dibuatnya setelah puas berubat masih tidak sembuh...jumpa doktor...semua doktor kata tak ada penyakit...jumpa bomoh..bomoh kata buatan orang...jumpa ustaz2 dia kata ada jin dalam badan yg ganggu...namun tidak mahu sembuh juga...badan gemuk semakin kurus..selera makan tidak ada...jika makan juga muntah...wajah yang dulu cantik kini semakin cengkung dan pucat mcm mayat hidup...kepala selalu pening mcm nak pecah rasanya...berjalan pun hampir tidak larat badan menggigil...kemaluannya panas mcm kena cili...itulah antara keluhan yang saya dengar dari mulut Ibu kepada Haniza Hanif 28 tahun masih bujang (Bukan nama sebenarnya).Saya merenung wajahnya dan merasa sayu dihati melihat keadaannya...bibirnya pecah2 dan matanya kuyu kemerahan spt org tak cukup tidur.Saya mulakan rawatan dengan fatihah dan berselawat kepada Nabi saw.Dengan izin Allah saya mula mengesan sebab penyakitnya dan agak memeranjatkan kerana apa yang saya lihat spt tidak masuk akal dan sgt memalukan.Sepasang tgn yg cantik memegang sesuatu spt senjata lelaki sedang memasukannya kedalam kemaluannya sendiri dan mula memainkannya spt org sedang berjimak. Saya beristigfar panjang dan menggeleng-gelengkan kepala dan tertunduk malu.Saya terdiam,lidah terasa kelu untuk bertanya dan tidak tahu mcm mana nak mulakan pertanyaan.Setelah berfikir panjang akhirnya saya buka mulut juga dgn perasaan gugup dan malu saya bertanya.."Maafkan saya Mak Cik...nie saya nak bertanya pada anak mak cik sendiri boleh?". Ibunya hanya mengangukkan kepala tanda setuju."Maafkan saya Niza jika tersalah..pernah tak melakukan hubungan sex dgn lelaki ?".Haniza menggeleng-gelengkan kepala tanda menafikannya dan tiba2 dia menangis dengan kuat dan tergugu-gugu."Kenapa Niza cuba cerita pada saya jgn malu...ibu pun ada..jgn takut.."."Saya malu..Ji..sebenarnya saya tak tahan nafsu..nak lakukan dgn suami saya belum kawin..nak dengan kekasih saya tidak ada kekasih...jadi saya lakukan sendiri, kini saya ketagih dan tidak pernah mandi wajib...huhuhuhu.."Saya lihat ibunya terperanjat dan tertunduk malu dan ikut serta menangis..Saya terdiam dan beristigfar.."."Bertaubatlah..itu yg mampu saya ucapkan..Haniza mula mengucap dan beristigfar dengan penuh sedarnya sambil menangis tidak hentinya..Akhirnya saya mandikan beliau dan suruh beliau berniat mandi wajib serta bertaubat kepada Allah dan saya berikan zikir2 agar beliau dapat melupakan tabiatnya. Dan saya juga berikan beliau doa asyik sekampung yg saya pelajari dari aruah ibu agar beliau dipermudah bertemu jodoh jika disembuhkan Allah.Kini setelah hampir tiga tahun setengah beliau kembali kerumah saya bersama suami dan seorang anak lelaki berusia setahun, wajahnya pun kelihatan cantik dan manis.Beliau mengucap ribuan terima kasih dan bersyukur kepada Allah kerana disembuhkan dari penyakitnya dan dikurniakan jodoh setelah sembuh dari penyakitnya dengan keizinan Allah.Ya Allah sesungguhnya Engkaulah Yang Maha Berkuasa keatas setiap sesuatu dan sesungguhnya Engkaulah Yang Maha Penyembuh dan tiada Penyembuh yang meninggalkan kesan melainkan Engkau Ya Allah..

No comments:

Post a Comment